Są takie sprawy, o których trzeba rozmawiać a nie piszą o nich media ani nie mówią politycy. Są to zagadnienia z sektora kreatywnego: sztuka, design, innowacyjność, rozwój kreatywny, strategia. Tematy dziś pomijane na rzecz inwestycji i funkcjonalistycznej egzystencji miasta i mieszkańców. Trzeba nam przełamać ten stan i rozpocząć konsekwentne zgłębianie gospodarki kreatywnej naszego miasta za pomocą spotkań z manifestem znanych i opiniotwórczych postaci świata kultury, nauki i inicjatyw. Zapraszamy do inspirujących spotkań w różnych miejscach i tematach. Manifest Night to niekomercyjna idea społeczna nie przypisana żadnej konkretnej osobie fizycznej. Wszystko jest oczywiście darmowe i ma służyć debacie społecznej o sektorze kreatywnym w Olsztynie. W czasie manifestu dozwolony alkohol, bo impreza może odbywać się w pubach. Treści manifestów będą publikowane w archiwum bloga w formie artykułów.

wtorek, 22 listopada 2011

Nie narzekaj na innych. Bierz się sam do roboty, kiedy coś ci się nie podoba…

W piątek 18.11.2011
Manifestem zaszczycił nas Janusz Kijowski reżyser filmowy, teatralny i telewizyjny, profesor na Uniwersytecie Warmińsko Mazurskim i  Dyrektor Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
Ważna i silna postać przebudzających się w Olsztynie ruchów kultury.

Zamiast sprawozdania zamieszczamy meritum: oryginalny manifest do przemyślenia:
"MANIFEST KIJOWSKIEGO"

1. Wyznaczaj sobie cele trudne i ambitne. Pamiętaj, że tylko niemożliwe jest możliwe!
2. Kiedy nie wiesz jak się zachować – zachowuj się przyzwoicie.
3. Nie kłam, a jak już musisz to rób to z klasą!
4. Czytaj książki. Nie oglądaj świata przez ekran telewizora.
5. Startuj w demokratycznych wyborach. Tylko kiedy przegrasz – masz moralne prawo, żeby pyskować na władzę.
6. Nie narzekaj na innych. Bierz się sam do roboty, kiedy coś ci się nie podoba…
7. Nie niszcz, nie rzucaj bomb, nie bij przeciwników ani wrogów… Nie pal komitetów – zakładaj własne!
8. Segreguj śmieci i dbaj o swój kawałek ziemi! Pamiętaj, że bezinteresownych przyjaciół łatwiej znaleźć w schronisku dla psów, niż wśród „znajomych” z Facebook’a.
9. Ufaj ludziom, nawet jeśli cię okłamują. Bądź łatwowierny i naiwny.
10. Nie żartuj sobie z trzech muz: WIARY, NADZIEI i MIŁOŚCI. Szanuj je i miej je zawsze blisko siebie.

Dziękujemy serdecznie za to spotkanie i głos w dyskusji.
Jak użyć tego manifestu i samych spotkań pozostawiam Państwa kreatywności.
Tym czasem obserwujcie co dzieje się na Facebookach

Obywatele Kultury Olsztyna

Obywatele Kultury

ManifestNight

1 komentarz:

  1. Cześć, nazywam się Darci Lyne, jestem z New Jersey, USA. Przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak żona go opuściła, a także powiedział, że dr NOSA wraca po byłej żonie po 2 latach rozłąki. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem tyle szczęścia, że ​​natknąłem się na CZARNE MAGICZNE SPELLS
     Osobisty kontakt osobisty
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
    WhatsApp z nim-- +2349083639501
    * Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
    * Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
    * Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
    * oddziały - HAK OCHRONNY
    * rozdzielczość klątwy
    * Rozwiązanie problemu rozwodu?
    * rozwiązanie choroby i chorób ciała
    * Jeśli chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
    * duchowe oczyszczenie
    * Magia płodności - OWOCE KOBIET
    * dekretująca magia, SPELL LOTTERY i WIN-GAMES SPELL

    OdpowiedzUsuń